perhatian

klikkan MU bermakna bagi KU

Thursday, November 4, 2010

tahukah anda...??




SUMBER NUTRIEN SUSU KAMBING

TENAGA

PROTEIN

LEMAK

KARBOHIDRAT

GULA

KALSIUM

ZAT BESI

VITAMIN A,B1,B2,C,D,B12

ASID FOLIK

INOSITOL

SODIUM

POTASSIUM

SELELNIUM

FREE RADICAL


  • KANDUNGAN NUTRIEN SUSU KAMBING YG JARANG KITA KETAHUI KERANA KITA SELALU DIKABURI OLEH SUSU LEMBU.
  • SUMBER RUJUKAN DIPEROLEHI MELALUI BUKU SIRI RAMUAN TRADISIONAL YG DI ADAPTASI OLEH MOHD FAIZAL ARIFFIN.

Thursday, September 30, 2010

lagi promosi


BERITA BAIK.....


Sebagai Tanda Penghargaan kami kepada anda semua blogger, Pelawat dan juga Pelanggan setia project fillah kini dgn kerjasama Mutiara Indah Spa akan mengadakan "Parti Promo Gila-Gila Mutiara Indah Spa".

Pada hari berkenaan,kami akan menawarkan rawatan dan produk-produk pada harga yang gila-gila rendah...Jadi, jangan lepaskan peluang keemasan ini!!!!!

peringatan : tawaran ini hanya di alu-alukan pada wanita sahaja..

Monday, September 20, 2010

penjagaan wajah


Adakah anda mengalami masalah wajah berminyak? jerawat? kesan jerawat? sun burn?
Kini kami mempunyai penyelesaiannya..
Dgn ada nya produk kami insyallah hidup anda akan kembali ceria..

Pakej lengkap pembersih, penyegar, krim pelembap, sabun madu, dan krim pelindung matahari.

Ideal untuk dibawa ketika berjalan jauh.


Promosi terhebat..
Pasca syawal..
Produk penjagaan wajah HR..
Anda mesti mencuba..
Anda pasti kagum..
Lelaki dan perempuan bleh juga..

Set percubaan penjagaan wajah HR..

Harga pasaran s.m'sia RM70.50
Harga pasaran S&S RM73.50

Harga project fillah s.m'sia RM58.90
harga project fillah S&S RM61.90

Harga utk menjadi ahli RM50 sahaja!!


Saturday, September 4, 2010

SELAMAT HARI RAYA....


sempena menjelang bulan syawal yg di nanti2 kan adam mengambil kesempatan yg indah ini utk megucapkan selamat hari raya.....

mkn ketupat tu jgn smpi terbeliak biji mata
.
.
.
.
.
.
.

pesanan kepada adik blogger maupun abg kakak blogger yg main mercun sesungguhnya mercun itu gembira mainnya sekiranya tidak ada yg meletupkan kilangnya lagi..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


tangok lah iklan raya yg the best pernah adam tengok..
.
.
.
.
.
kepada yg blik kampung pandu lah dgn selamat

Wednesday, September 1, 2010

tlg.....




Ya allah apa dah jadi pada hamba mu yg sorang ni.
kemalasan melanda landa.
tlg BW kn blog adam..
nnti adam upah air suam sebaldi...


Monday, August 16, 2010

TERBAIK DARI KANDANG



PROMOSI TERHEBAT UTK SEMUA

Sempena 6 ramadhan ni geng project fillah mengadakan jualan terhangat lagi menggemparkan sekalian ummat manusia dimuka bumi. so jgn sia-sia kan peluang ini..


SUSU KAMBING HI GOAT

HARGA PASARAN RM36.60
HARGA DI PROJECT FILLAH RM33.00
HARGA TERKINI DI PROJECT FILLAH RM29.90


SPYHRU COFFEE HI GOAT

HARGA PASARAN RM22.00
HARGA DI PROJECT FILLAH 20.00
HARGA TERKINI DI PROJECT FILLAH RM18.50


SUSU KAMBING HI GOAT PREMIUN

HARGA PASARAN RM48.00
HARGA DI PROJECT FILLAH RM44.00
HARGA TERKINI DI PROJECT FILLAH RM40.00


TABLET SUSU KAMBING
( CHOC,STREW,NETURAL,COFFEE)

HARGA PASARAN RM22.00
HARGA DI PROJECT FILLAH RMRM20.00
HARGA TERKINI DI PROJECT FILLAH RM 18.50


PRODUK TERBARU DARI PROJECT FILLAH UTK RAMADHAN ONLY..

KEREPEK PEDAS
RM13.00/900G

MARUKU HALUS + KEKACANG
RM13.00/900G

MARUKU PUTAR
RM16.00/900G


AWAK... YE AWAK LA.. JGN TGK2 JE.. BERMINAT JUST COL ME OR MSJ OK..
PENGHANTARAN DISEKITAR LEMBAH KELANG ADALAH PERCUMA!!
YG JAUH2 KENA GUNA PAK CIK POSMEN LA..
OK SELAMAT BERPUASA.


P/S: bisnes2 gak tp dibulan yg mulia ni jgn sia-sia peluang anda utk topup pahala.. just sebulan je yg kita dpt rahmat ni.. rebut jgn jadi diantara org2 yg menyesal kelak.

Tuesday, August 10, 2010

DESTINASI GENG PROJECT FILLAH




KHABAR TERKINI.....

Kini 'geng project fillah' berada di Kampung Baru. Sertai kami sepanjang Ramadhan ini.

Kampung Baru..??
-Kat tengah2 KL. dekat dgn chow kit.
-Selang 3kedai dari kedai nasi lemak antarabangsa.
-Sebelah kedai nasi lemak mak wanjo.


Di antara gerai jualan kami adalah :-

1. Gerai susu kambing Hi-Goat(semestinya)
2. Gerai muruku,kerepek pedas
3. Gerai nasi arab mekah(ayam 1/4 N kambing)


UNTUK TEMPAHAN :-

* Muruku,muruku hancur,kerepek pedas.tempahan boleh dibuat pada bila-bila masa sahaja. Muruku dan kerepek kami juga adalah fresh dan baru sahaja siap di buat. Segera temui kami untuk mendapatkan sampel rasa.



* Nasi Arab Mekah.Tempahan harus dibuat sebelum pukul 8pagi(hari pengambilan) dan tempahan boleh diambil seawal jam 4petang.


***Segera jejaki kami di sini kerana ada tawaran menarik bagi blogger n follower yg sokmo2 terjah kemari..

Thursday, August 5, 2010

MISTERI NUSANTARA (VERSI KAMBING..)

Berita terbaru aku dpt dri DR.Ariffaizal Mohd Nor Ariffin menulis artikel ttg kambing punya kelebihan sama ada dri sudut memakan dagingnya maupun mengembalanya sehingga DR.Ariffaizal menyifatkan ia sebagai terapi kambing.
menurutnya daging kambing bleh mengurai kolestrol tepu..ape itu kolestrol tepu?? itu homework utk korang. bru la ada usaha 2 hala.. hehe.

DAGING KAMBING DIKATAKAN PENCEGAH PENYAKIT DARAH TINGGI N OBESITI??

wow!! susah nk caye tp tu la realiti nye.. menurul beliau(DR.ariffaizal) kolestrol kambing bleh mengurai kolestrol dlm darah bgi punca penyakit darah tinggi. kolestrol kambing yg menguraikan darah yg tercemar dgn kolestrol tepu akn menyebabkan isipadu darah meningkat lantas menyebabkan pesakit darah tinggi yg memakan daging kambing mengalami gejala penguraian spt pening2 lalat.. org darah tinggi yg x thn dgn pembongkaran penguraian ni jgn buat hero nk mkn.. tkt kang ke batu 2..

OBESITI PLAK MCM MANE??
nnti ku sambung part 2 plak.. korang bace yg ni dulu bagi paham molek2..

Monday, August 2, 2010

HARI PERTAMA DI UIA


Hasil jualan agak ok la..
nak kate bgus sgt tu xla..tp msih bleh tersenyum,
market di uia mmg luas cz uia ramai org luar


tp peringatan utk meraka yg kurang BI ni cz dorang tnye ikut sleng dorang susah nk fhm,
student tempatan pn msih pelik tgk produk hi goat.
yg membeli pun kebanyakan nye org yg pernah minum hi goat,
so diharapkan warga uia guna lah kesempatan ini utk mendapatkan
produk hi goat kerana ianya dijual dgn harga promosi..

-SUSU HI GOAT rm33
-TABLET HI GOAT rm20


harga ini hanya terdpt pd hari kami berniaga n hanya di uia
dpt kan segara..

Friday, July 30, 2010

TO WARGA UIAM GOMBAK



Dgn segala hormatnye di maklumkan kpd semua warga UIAM GOMBAK bersiap sedia kerana kami akan membuat jualan MEGA di perkarangan uia bermula 2 ogos 1o - 7 ogos 10.

Di antara produk2 yg akan kami raga kan adalah :-

  1. Produk HR susu kambing hi goat.
  2. Madu lebah tualang (produk pak haji)
  3. Serunding johor (harga promosi)
  4. Rempeyek (entah sape buat)

Waktu operasi kami sekitar waktu anda keluar cari makan :-

  • 11.00am - 1.30pm
  • 04.00pm - 06.30pm

*Kami menjemput anda berduyong duyong bagi memeriahkan lgi jualan mega ini.
*Lokasi kami kena cari sendiri sampai dpt cz kami pun xtau nk peta kan mcm mane.

Wednesday, July 28, 2010

KAEDAH PENGGUNAAN

Cara-cara penggunaan susu hi goat yg sebenarnya.

Bagi anda yg ingin memiliki tubuh yg berisi :-

1) Bancuh susu hi goat di dlm segelas air suam (air panas dilarang).
2) Msk kan satu pack susu kambing hi goat.
3) Kacau sehingga larut (bkn sampai larut mlm).
4) Minum selepas sahaja mkn sama ada sarapan mau pun mkn mlm. (ingat!! selepas mkn)

Bagi anda yg ingin mengurangkan kolestrol/asid/berat bdn.

1) Bancuh susu hi goat di dlm segelas air suam (air panas dilarang).
2) Msk kan satu pack susu kambing hi goat.
3) Kacau sehingga larut.
4) Minum sebelum mkn diwaktu perut anda kosong. (ingat sebelum mkn)

* Waktu yg terbaik utk minum adalah di waktu pagi selepas solat subuh.
* Diwaktu mlm sebelum tidur.

Saranan pengambilan :-

1) Diwaktu pagi 1 pack hi goat susu kambing.
2) Diwaktu mlm 1 pack hi goat susu kambing di campurkan dgn 1 pack spyhru coffee.
3) Tablet hi goat disarankan pengambilannya diwaktu tgh hari dan ptg.

* Tablet hi goat wajib di hisap agar khasiatnya di terima badan.

Monday, July 26, 2010

kaedah yg berkesan

KAEDAH MENJUAL PRODUK DAN MENAJA

1. Pastikan anda mengenali pengeluar barangan yg anda ingin jual.

Soalan biasa :-
-Produk dari mane?
-produk sape?
-Halal ke?
-buat muka mcm x confident..
-Dan sebagainye.

2. Pastikan anda mendalami produk yg ingin dijual.

Soalan biasa :-
-Produk ni utk ape?
-Ape khasiatnye?
-Mcm mane nk guna?
-Mcm same je produk sipolan..
-Bleh ke utk org mcm saye guna?

Sekiranya beliau berminat utk menjadi ahli pasti kan :-

1. Serahkan borang keahlian utk diisi sambil anda menerangkan sekali lagi kebaikan dan khasiat produk yg anda bawa.
2. Terangkan serba sedikit cara utk beliau boleh membuat duit spt anda.
3. Mengajak beliau ke kelas mengenali compeny spt di stokis HRC gombak bt4 setengah setiap mlm selasa.
4. Mengajar cara jualan dan tajaan dgn lebih perinci.
5. Mengajak beliau utk menyertai anda menaja ahli baru.
6. Sentiasa memberi semangat sokongan utk beliau langkah maju spt anda.

Berwaspada :-

1. Jgn memaksa org utk membeli.
2. Jgn mengata produk compeny lain.
3. Pastikan barangan yg anda bawa adalah yg terbaik.
4. Jgn sesekali menipu.
5. Jgn biarkan bisnes anda menjadi batu pemisah anda dgn kenalan anda.

* Ingatlah ibadah wajib harus dilakukan walaupun sesibuk mana anda kerana rezeki yg anda kejar itu adalah dri NYA.
* Contohi lah rasullullah dlm urusan perniagaan nescaya anda akan selamat dunia dan akhirat.

JADIKAN AMALAN BERSEDEKAH ITU ADALAH AMALAN ANDA

Friday, July 23, 2010

Lelaki pun nak cantik

LELAKI moden amat mementingkan penampilan diri. Bukan sahaja pakaian, wajah juga menjadi tumpuan. Lelaki kini tidak lagi malu mengunjungi pusat-pusat kecantikan. Bukan sesuatu yang memeranjatkan jika lelaki juga berminat menjalani rawatan kecantikan terutamanya pada wajah.

Kebanyakan lelak itu di peringkat usia 40-an. Pada usia tersebut lelaki sememangnya semakin matang dan stabil dari sudut kewangan mahupun kerjaya. Gaya hidup yang aktif di kalangan lelaki juga menuntut stamina diri. Saya percaya penampilan yang muda dan bergaya haruslah sejajar dengan peningkatan dalam kualiti kesihatan juga.

Umum mengetahui apabila usia mula meningkat maka peluang untuk diserang penyakit seperti darah tinggi, kencing manis jantung dan kanser semakin besar. Oleh kerana fenomena itu sangat serius dan mengancam nyawa, maka kita seharusnya menyekat kehadirannya sebelum ia berlaku. Bak kata pepatah mencegah adalah lebih baik daripada mengubati.

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQdDnkw5JYVOUk5DMN6Nfmnuao5e1gHxV_Q3Rz51ZPWXsnpv-I&t=1&usg=__JSYK5QH9xTvFC-qSClkC41W4LwI=Dalam bidang perubatan anti penuaan, setiap masalah mesti dikesan dan dihindari sebelum ia terjadi. Dengan kata lain doktor mengesan dan merawat sebelum terjadinya penyakit. Konsep ini sebenarnya ibarat menyediakan payung sebelum hujan. Jika lelaki berusia 40-an mengadu letih dan kurang tenaga maka doktor perlu memeriksa paras hormon di dalam darahnya. Doktor juga akan mengesyorkan terapi ozon dan anti-oksida di samping penambahan hormon. Ia dilakukan bagi mengaktifkan kelenjar hormon di dalam badan. Masalah penampilan yang sering dialami lelaki adalah:

· pigmentasi pada kulit

· garis dan kedutan

· wajah jatuh menggeleber dan tampak tua

· rambut beruban

· rambut botak

· pori pori wajah kasar kerana kerap bercukur

· kurang stamina dan kurang keinginan seks

· kulit kusam dan tidak sekata

· kulit gelap kerana pendedahan melampau pada matahari

· obesity

Saturday, July 17, 2010

kopi susu kambing + spirulina




SpyHRu


Saiz:
20 sachet

Harga Pelanggan:

RM22.00 (SM)

RM26.00 (SS)

Harga Ahli/Pengedar:

RM18.00 (SM)

RM22.00 (SS)


Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) telah menyatakan bahawa Spirulina adalah makanan ideal untuk manusia manakala WHO mengumumkan Spirulina adalah makanan yang selamat untuk diamalkan dan kaya dengan nutrisi serta baik untuk kanak-kanak.

Pakar dari seluruh dunia telah menjalankan penyelidikan lebih 40 tahun dan membuat kesimpulan bahawa Spirulina mempunyai faedah seperti berikut:

- Meningkatkan sistem imun.
- Mengurangkan kolestrol dan lemak.
- Baik untuk sistem penghadaman.
- Membantu proses pembuangan toksin.
- Anti-oksidan dan mengurangkan risiko kanser.

SpyHRu Cafe HR adalah minuman kesihatan ideal rumusan istimewa kombinasi susu kambing dan Spirulina yang baik untuk kesihatan yang berpanjangan. Ianya mengandungi 25 mineral, vitamin A, B, E, dan H, Beta Carotena, Asid Folik dan nutrisi lain yang menjadikannya unik dan tiada tandingan. Gabungan anugerah alam antara Susu Kambing Asli, Spirulina, kopi serta koko berkualiti menjadikan SpyHRu Cafe keluaran HR sebagai minuman ideal untuk menjana kesihatan dan kebahagian.

kambing ini lah yg banyak menyumbang utk kesihatan manusia yg kurang jaga kesihatan so say thanz to kambing cz bersusah payah memikul susu utk kita...



old article n old packaging

sakit lutut (masalah saraf)

vs



susu kambing + mandian spa

Pertama kali kak Ani datang ke spa kami bersama dengan dengan geng ibu tunggal ialah pada 28/5/10. Siap ada yang bawa cucu. Riuh kedamat dengan hilai tawa mereka. Walaupun mereka datang dari taman perumahan yang sama dan hampir setiap hari berjumpa di surau tapi tetap banyak yang hendak di kongsikan.

Kak Ani menderita sakit lutut yang teramat sangat, hampir 6 tahun. Puncanya kak ani tak pasti. Adakala kak ani terpaksa ambil ubat suntikan tahan sakit di klinik berdekatan rumahnya. Pergi klinik, dr kata biasalah orang tua. Sedangkan kak ani baru 56 tahun.

Kak Ani dah cuba berbagai rawatan untuk menghilangkan sakit lutut yang di tanggungnya. Tapi belum diizinkanNya.

Kak ani ambil pakej 7x. Hampir setiap hari kak ani n the geng datang. Awal mandian,lutut kak ani terasa semakin sakit. Dia hampir give up. Alhamdulillah, atas desakan kawan2, kak ani teruskan rawatannya. Mandian kali ke4, lutut kak ani mulai terasa ringan.

Pada mandian kali ke4 juga kami membekalkan minuman kesihatan SUSU KAMBING HIGOAT. Susu kambing bersifat alkali dan tinggi kalsium. Kak ani minum susu kambing 2x sehari, pagi sebelum makan pagi dan malam sebelum tidur.
( SUSU KAMBING HIGOAT )

Habis 7x pakej, kak ani sambung satu lagi pakej .

Kak ani datang ke spa untuk mandian ke10, dan peluk saya. Seronok sangat. Kak ani dah boleh pakai seluar tanpa perlu duduk. Kak ani dah boleh angkat kaki tanpa perlu di bantu, dan kak ani dah boleh berdiri lama untuk solat. Itu yang benar2 buat kak ani gembira. Bulan ramadhan sudah hampir, kak ani harap untuk solat teraweh bersama jemaah di surau.

Sebenarnya bukan lutut kak ani saja yang dah baik, tapi kulit dan wajah kak ani juga dah cantik, berseri dan bercahaya. InshaAllah saya akan menulis satu artikal tentang bagaimana mandian ultrasonik ini berfungsi. Sabar ye........


( MAS ROHANI- KAK ANI SELEPAS MANDIAN YANG KE12

Monday, July 12, 2010

MARI BELI



SUSU KAMBING HI GOAT(SEGERA)
15 BUNGKUS X 21 gm
W.M : RM 36.60
E.M : RM 41.60



TABLET SUSU KAMBING
50 biji(sebotol)
3 perisa pilihan
W.M : RM 22.00
E.M : RM 27.00


Sunday, July 11, 2010

TIP KESIHATAN

Tips Kesihatan 1

Kesihatan adalah nikmat ke-2 selepas nikmat iman. Apabila kita sakit baru kita tahu mahalnya nikmat tersebut.Sebenarnya Islam lebih advance dalam membicarakan hal ehwal kesihatan.

Tips Kesihatan 2

KENAPA KLORIN DIGUNAKAN UNTUK MERAWAT AIR?

Air untuk kegunaan manusia mengandungi ratusan mikroorganisma yang mungkin mencetuskan penyakit bawaan air seperti taun, kepialu dan disenteri. Justeru, klorin digunakan dalam air minuman untuk mengawal penyebaran penyakit bawaan air.

Para pengguna di seluruh dunia dinasihatkan memasak air minuman sebelum diminum supaya klorin dalam air dapat tersejat keluar. Ramai pengguna tidak sedar bahawa untuk memastikan semua klorin disingkir, air mesti direbus lebih dari 20 minit pada suhu 100ÂșC.



Tips Kesihatan 3

KEPENTINGAN AIR BERALKALI

Pemakanan yang tidak sihat seperti makanan bergoreng, banyak lemak, kandungan garam dan gula yang tinggi, minuman air bergas dan gaya hidup yang kurang bersenam dan tekanan hidup menyebabkan sel-sel, tisu-tisu, organ-organ, sendi-sendi dan seluruh tubuh badan akan berasid. Masalah ini boleh diatasi dengan meminum banyak air beralkali.

Air minuman yang bersifat alkali adalah yang paling sesuai untuk tubuh kerana ia dapat meneutralkan asid dalam tubuh badan. Untuk makluman, Air Zam-Zam adalah air beralkali dan mengandungi banyak mineral. Sudah tentu ada hikmah kenapa Air Zam-Zam bersifat alkali, juga kini anda dibantu dgn adanya susu kambing segera.



Tips Kesihatan 4

SARAPAN PAGI KUATKAN OTAK

PETUA orang tua-tua, untuk kekal sihat dan langsing, mesti jadikan sarapan sebagai amalan. Lebih awal waktu sarapan, lebih baik. Kajian terbaru menunjukkan, orang yang bersarapan secara tetap menikmati kehidupan berkualiti, tersusun, bersikap positif dan memiliki daya tumpuan lebih baik.

Pemilihan sarapan, terutama yang kaya karbohidrat akan membekalkan tenaga,
Selain itu, pengambilan sarapan ada kaitan rapat dengan kecergasan mental.

Secara ringkasnya, sarapan dikatakan memberikan kesan positif terhadap aktiviti otak - lebih cergas, peka dan fokus.Ini secara tidak langsung mendatangkan pengaruh positif terhadap diri individu itu untuk melaksanakan tugasnya, sama ada di sekolah atau tempat kerja.

Tips Kesihatan 5

Memilih Makanan Yang Sihat

Memilih makanan yang sihat serta risiko mendatangkan penyakit yang rendah untuk kanak-kanak adalah satu perkara yang bukan mudah. Berikut adalah beberapa jenis makanan yang perlu dikurangkan sebanyak mungkin.

Donat
Setiap Donat mengandungi 200 hingga 300 kalori yang kebanyakannya dipenuhi dengan pelbagai jenis lemak dan trans-fatty acid yang boleh tersumbat dalam saluran-saluran arteri.

Nugget ayam
Makanan ini penuh dengan lemak yang biasanya menyebabkan darah tinggi untuk orang dewasa.

Kentang goreng
Mengandungi lemak yang cukup tinggi dan hanya sedikit mengandungi vitamin.

Kerepek atau keropok
Sebahagian besar kandungannya ialah lemak, sodium dan kalori kosong.

Minuman perisa buah
Rata-rata minuman jenis ini hanya mengandungi 10% jus buah, bakinya adalah air dan pemanis. Zat-zat dalam jus buah akan lenyap akibat dicampur dengan air dan pemanis. Jadi, makanlah buah-buahan yang segar atau jus buah yang diperah sendiri.

Minuman berkarbonat
Dalam satu botol atau tin minuman berkarbonat, ia mengandungi hampir 10 sudu gula. Malah, kanak-kanak yang lebih suka minum minuman ringan yang dikatakan mengandungi susu sebenarnya, tidak memperoleh kalsium yang mencukupi untuk tumbesaran tulang-tulang mereka.
Related Posts with Thumbnails

HR MARKETING

Name:
Email Address:
Mobile Phone:
Your Order: Susu Kambing Hi Goat
Susu Kambing Hi Goat Premium
Sprhru Coffee
Tablet Chocolate
Tablet Strawberry
Tablet Natural
Tablet Coffee
Enter your question:

This contact form was created by Freedback.